CASE STUDY
Název Společnosti
PIZZA HUT
V České republice má Pizza Hut 17 restaurací. Objednat pizzu, těstoviny nebo křídla lze i online. Jedinečnost spočívá nejen v rychlé přípravě pizzy, originální nabídce a také speciálních slevových akcích.
Pizza Hut je americký franšízový restaurační řetězec založený bratry Danem a Frankem Carneyovými v roce 1958. Společnost je známá pro svou italsko-americkou kuchyni, zahrnující pizzu, těstoviny, stejně tak dezerty nebo saláty. Po celém světě je více než 15 000 poboček.
Představení klienta
Na vysoce konkurenčním trhu fast foodu se chce Pizza Hut odlišit nejen netradiční nabídkou, ale i netradiční formou propagace. Proto si Pizza Hut volí reklamu v pohybu. Reklamu, která zaujme, pronikne i na místa, kam se tradiční média nedostanou a osloví zákazníky přímo v ulicích rychle a efektivně. V této kampani představují novinku - box s pizzou a dvěma předkrmy a jednoduchým, snadno zapamatovatelným headline: Když zavelí hlad, přichází box.
Situace
CÍL 1: Zvýšit povědomí o značce Pizza Hut
BUDOVÁNÍ ZNAČKY
CÍL 2: Zaujmout nové zákazníky přímo v ulicích

INTERAKCE
CÍL 3: Představení nového produktu
PŘESVĚDČENÍ O VÝHODÁCH
Aktivity
Pro reklamní kampaň byl vytvořen 1 grafický návrh
Obsah kampaně
Praha
Lokalita kampaně
10 vozů / automobilů
Počet reklamních nosičů
Reklamní polepy pro Pizza Hut s nosným headlinem:
Když zavelí hlad, přichází box.
Tady Jsou
Výsledky Kampaně
ČERVEN
SRPEN
Najeto: 38 985 km
Počet Impresí: 8 105 899

Najeto: 32 268 km
Počet Impresí: 8 581 653

Najeto: 31 906 km
Počet impresí: 8 175 465

ČERVENEC
Nejsilnější zásah:
46 - 54 let
Nejvyšší počet impresí byl dosažen v Praze, čímž byl naplněn cíl kampaně posílit vnímání značky v lokalitě, kde má Pizza Hut nejvíce poboček. Automobily s reklamním sdělením Když zavelí hlad, přichází box byla vidět i v dalších okresech - viz REPORTY.

Reporty
JAN MUTL
,,Reklamní kampaň a Ad-Riders vnímám velmi pozitivně. Získali jsem řadu pozitivních ohlasů, reakcí a obdrželi jsme od lidí i spousty fotografií aut s reklamním polepem.“
Brand Manager Pizza Hut CZ&SK
V této kampani se ukázalo, že reklama na vozech je velmi efektivní nástroj outdoorové reklamy.
V průběhu 3měsíční kampaně bylo dosaženo téměř 25 miliónů potenciálních impresí.

Společnosti Pizza Hut přejeme mnoho spokojených zákazníků a velmi se těšíme na realizaci další společné kampaně.
Tým Ad-Riders