CASE STUDY
Díky nám ví o Fidlovačce skoro každý!

Tak jako většina divadel, tak i Divadlu na Fidlovačce v důsledku protipandemických opatření klesla výrazně návštěvnost i tržby.
Představení klienta
Divadlo Na Fidlovačce je soukromá divadelní scéna nacházející se v Nuselském údolí na Praze 4. Na provoz divadla částečně přispívá stát formou dotací a grantů.

Divadlo Na Fidlovačce je schopno na jedno představení přivítat až 480 diváků. Přestože se toto divadlo řadí mezi menší až střední divadla, nabízí široký repertoár divadelních představení od muzikálů, přes komedie, až po činohry. To vše s kvalitním hereckým obsazením.
Divadlo na Fidlovačce
Název Společnosti
Rok 2020 a pandemie COVIDU-19 přinesla velkou ránu, obzvláště pak kulturnímu sektoru. V důsledku protipandemických opatření divadlu výrazně klesla jeho návštěvnost a v návaznosti na to klesly meziroční tržby téměř o 80 %.
Situace
CÍL 1 - ZVÝŠIT POVĚDOMÍ o divadle u nových segmentů zákazníků.
POVĚDOMÍ
CÍL 2 - ZLEPŠIT VIDITELNOST značky Divadlo Na Fidlovačce.
VIDITELNOST
CÍL 3 - PODPOŘIT VNÍMANÍ značky v Praze.
PODPORA
Aktivity
Lokalita kampaně
Kampaň byla především zaměřena na lokalitu hlavního města Praha.
Počet reklamních nosičů
Výše zmiňované reklamní sdělení propagovalo celkem 10 automobilů, různého typu a stáří.
Délka kampaně
Celá kampaň běží v průběhu roku 2022 a je rozdělena do tří kvartálů. První část probíhala v měsících duben červen.
Obsah kampaně
Pro reklamní kampaň byly vytvořeny tři grafické vizuály, které nesly jména aktuálních divadelních her. Konkrétně se jedná o divadelní představení Absolvent, Kouř a Proč muži neposlouchají a ženy neumí číst v mapách.
Tady Jsou
Výsledky Kampaně
Výsledky první fáze devítiměsíční kampaně, kterou jsme s Divadlem na Fidlovačce spustili, byly ještě lepší, než jsme předpokládali. Za tři měsíce se nám podařilo dostat na ohromujících
17 676 804 milionů impresí.

Díky běžným cestám automobilem.
Praha
36-45 let
Hlavní okres
Počet všech okresů
Nejsilnější cílová skupina
36
Nejvyšší počet impresí byl dosažen v Praze, čímž byl naplněn cíl kampaně posílit vnímaní v dané lokalitě. Automobily s reklamním sdělením Divadla Na Fidlovačce však nejezdila pouze po hlavním městě. Celkově bylo reklamní sdělení viděno v 36 dalších okresech - viz. REPORTY.
Kampaň se dobře rozložila napříč populací a oslovila všechny věkové kategorie. Nejvíce impresí však bylo zaznamenáno u lidí ve věku od 36-45 let, konkrétně to bylo 3 292 160 impresí
Reporty
Lucie Purchartová
,,Pro spolupráci s Ad-Riders jsme se rozhodli, protože nás zaujala možnost odlišit se od konkurence. Na billboardu najdete všechny, ale na autech jen nás.“
Marketing & PR
impresí
Duben
4 006 774
Květen
7 294 953
impresí
Červen
6 375 077
impresí
Celkem
17 676 804
impresí
4
3
2
1
V divadle je nyní vyprodáno a my se těšíme, že jsme mohli být součástí téhle jízdy!
Ačkoliv jsme trochu smutní, že jsme si nestihli koupit lístky do divadla dříve,
protože nyní se tam již těžko dostaneme.

Divadlu přejeme mnoho vyprodaných představení a těšíme se na to,
co všechno ještě společně vymyslíme.
Tým Ad-Riders